söndag 30 november 2008

sammanfattning utav hela helgen.
--------------------------------------
fredag;- då åkte jag jeff & sofie hem till måns.
spelade gta, kollade på disneychanel och kollade på idol.
med en massa mys med min egna jeff.
en sämre sak var ju då att johan palm åkte ut.
och ni som inte tycker om han, kan ta er i röven
för jag tyckte om han för första gången jag såg han i den dära tv-rutan. gah vad ledsen jag blev.
but, that's life.
sen sommnade jag bredvid jeff.

lördag;-
sen vaknade jag bredvid jeff.
och det är verkligen en kanooon bra start på dagen.
shiet, vad jag verkligen älskar den killen alltså.
sen åkte jag och sofie hem runt halv tolv?
saknade jeff så fort jag åkte förtusan.
lördagen tillbringade jag hemma, och hade det jurätt så uttråkande.
och på kvällen roade jag mig alldeles ensam, dunkade musik, och var allmänt lojj.

söndag;- yes jag vaknade utav att jag var trött haha,
så jag gick ner till nedervåningen gjorde mig en macka
och satte mig framför tv;n och kollade på svampbob fyrkant
kärlek på svampbob!
och nu är klockan runt halv tolv, så jag ska vell gå och fixa
i ordnng mig,eftersom att jag har 500 kg hårspray ihåret,
för juste det (i) jag satt och spratade massa hårspray i håret igår pga att jag var uttråkad.
haha, men ajjah. hoppas ni haft en bra helg.
för det har jag haft. eller ? nej
fredag-lördag!
pujjsss.
----------------------

jag finner inte längre några ord till
min kärlek till dig. den är obeskrivlig älskling.
jag äälskar dig.<3

Inga kommentarer: