onsdag 19 november 2008

jag skulle bara vilja öppna mig själv
och visa vem jag egentligen är.
våga se ut som jag egentligen skulle vilja
men är rädd för att förändras
rädd,för att bli hatad.
-----------------------
mina tankar dödar mig
mina tankar och funderingar kan få mig att börja gråta
varför alla dessa negativa tankar om att bli lämmnad ensam?
jo.. jag tror det är för att jag egentligen vill vara förberedd på att bli sårad.
att stå imot sen när det väl kommer.
det kommer komma någon gång, det vet jag.
óch att jag blivit sårad innan utav den personen , när jag inte var förberedd, för mig att bli osäker,på om det kommer hända exakt likadant igen.
men nej.. jag lítar på det .. på det han säger
på att han tycker om mig
på att han inte kommer lämma mig
inte nu iaf. inte imon iaf.
bara tankarna och funderingarna på att jag inte är omtyckt tillbaka
jag har varit negativ i hela mitt liv .. det är svårt att bara vända och tänka posetivt på allting på en sekund
låt det ta tid. låt det ta den tid det behöver, för en dag kommer tillochmed jag att kunna se posetivt.

Inga kommentarer: