måndag 17 november 2008


kan göra en sammanfattning utav helgen<;
fredag; var i skolan en helt vanlig skoldag fast fick sluta 13;10
ooch då umgicks jag med min pojkvän,vilket jag tycker om velldigt mkt. sen vid tjugo över fyra tog vi en buss hem till honom, så sov jag där och hade det mysigt!
lördag; vaknade upp bredvid jeff då, som vilket är en bra början utav dagen. så åkte jag hem till tingsryd på förmiddagen någonting.
sen blev det huseby med hela min familj,tillochmed min bror ifrån lammhult var med.. puss på han!
faktiskt så rätt kul i huseby, även fast än jag bara umgicks med min lillebror >.<
klockan halv tio ungerfär så kom min bästevän på besök
blev nte så jätte mkt på kvällen , datorn, film m.m
söndag; vaknade upp med michelle bredvid mig
och dagen började såklart med att vi var sugna på chokolad.
så vi begav oss ner till ica och köpta..usch vad mkt choklad det blev... men yes!
sen hjälpte hon mig att städa på kvällen och möblera om
riktigt bra blev det (:
thack alla som gjort min helg!
puwss.<3
en extra stor puss till min undebara jeff som verkligen gör så jag mår bra.
du och jag nu imon nästa vecka i solsken i regn,
du och jag ska gå igenom bra dagar,dåliga dagar,
bara vi går igenom dom tillsammans älskling.

Inga kommentarer: