tisdag 11 november 2008


bra kärlek är lyckligare än ngt annat
men dålig kärlek är obeskrivligt smärtsamt
men ändå är dom båda kärlek......

-------------------
dagens sötnos får bli jeff eftersom at han gör dagen så mkt bättre än vad den egentligen skulle vara!

nu tänkte jag skriva ut lite känslor,eftersom att mitt liv är känslor.

att ha en undebar poojkvän som man kan krama precis när man vill
en som man kan kyssa,och sedan vara glad och stolt hela dagen.
att ha en som man verkligen kan vara sig själv med,en som tar en för den man är. även ifast man är dålig så är man lixom ändå bra för den personen
och att kunna ha någon som man kan hålla hand med,och verkligen ha ett leende på läpparna. att vara i personens närhet och kunna dela skratt med!
kunna dela så mkt glädje,dela skratt med,dela tråkiga dagar med,dela kärlek med,dela timmar med,dela dagar med,dela en framtid med..
att bara kunna säga stolt och glatt att ; han är min pojkvän!
att verkligen ha någon som säger - du är bra!
för även ifall man tycker att man är dålig,så tar man ändå åt sig.
man känner sig bättre än vad man någonsin gjort.
att bara kunna se på personen och titta hur fin han är..
att bara kunna vara i personens närhet och bara känna i hjärtat att;
jag är lyckligast!
att kunna vara sig själv och andas för personen
man känner sig såå... lycklig!

att ungefär har delat en månad med dig,delat så mycket glädje,men också lite mindre glädjesaker! världens bästa månad. världenes bästa pojkvän
jag kan inte få så mkt bättre..

du och jag,det ska vara så.
du och jag,i vår egna värld.
du och jag, har varanndra
du och jag,blir ett tillsammans.
du och jag, i en lång tid
stefanievjeff

Inga kommentarer: