söndag 2 november 2008


att sprit kan förstöra en hel kärlek.
en fin kärlek som jag aldrig hade tvekat på.
man gör allt för att det ska funka
tills... man gör något rejält dumt... man krossar två hjärtan..
sitt egna och sen sin pojkväns.
och jag trodde inte så hära om mig själv.
jag sitter och gråter för att jag är ledsen..
och det värsta är.. att jag kommer inte ihåg så mkt ifrån den kvällen
jag var... borta, jag kunde inte kontrollera mig själv.
känns förjävligt att höra av allt annat folk nu efter
att man har varit taskig imot sin pojkvän.
sin pojkvän som verkligen är allt för en.
som man verkligen kan säga - jag älskar dig till
och sen vara glad resten utav dagen..
kan inte säga mer än förlåt.
kan inte göra mer än att hålla med om att jag är värdelös.
kan inte göra mer än att gråta.
kan inte göra mer ... än att låta dig bestämma..

om du har läst detta nu..
så ska du veta att; jag är verkligen ledsen...
hjärtat.. du är allt för mig.. / din värdelösa.. stefanie

Inga kommentarer: