måndag 10 november 2008

misstag,tanke.

en glad jag, är lyckligare än någonsin.
helgen har varit bra. med masssssa mys
puss på dom som har gjort den bra!
finns också en del idioter som gjort den mindre bra.
haft alldeles för mycket att göra, därför ja inte har uppdaterat denna blogg.

jag har börjat få upp så lustiga tankar i huvudet.
om misstag då
jag kan inte räkna upp hur många misstag jag egentligen gör.
man tycker ju att man borde lära sig efter dom, men jag gör knappt det ?
för en vecka sen gjorde jag ett misstag
gjorde ett till misstag veckan efter..
är hela jag ett misstag slår mig då?

och sen när min vän gjorde ett misstag som inte var lika farligt som mitt
så tänker jag * hur kunde jag? hur kunde jag egentligen .....*
jag känner mig rejjält taskig
men, jag har människor som verkligen tro på mig och ge mig chanser.
och det är det som är räddningen på om man känner sig fail.

det är bara det ... att man har svårt att tycka att man är en bra person!¨
/ stefanie.

Inga kommentarer: