tisdag 25 november 2008

jag är så rädd för att bli övergiven, utav den personen, som jag verkligen älskar.


sammanfattning utav min helg
som nog kommer bli kort, eftersom att det inte finns så mkt och säga om den, pga, att den mest har gått ut på sova,film,äta,sova,äta,film.
tillbringade min helg på öland tillsammans med michelle.
och jag har frysit hela helgen.
blää, på att man fryser.
saknade också älskling hela helgen>:
hade,ju rätt rejält dåligt samvete över att jag åkte
och dissade han ;o
mähn, blir antagligen han denna helgen.
skullejagtro?:)
annars blir han ledsen, skullejagocksåtro
mahaha.

och idag*tisdag* så har jag gått och frysit ännu mer i skolan
men har fått många kramar av min min min pojkvän idag.
han får dagens största puss
för han gör min dag då fricken mycket betträ
och jag älskar han
och jag kommer göra det i en jätte lång tid.
mm-mm <3

stefanie har en jätte många funderingar idag, och rädslor.>.<
en rädsla är ju övertexten.
haha. men ao, hoppas ni hade en brahelg iaf.
puws.

Inga kommentarer: