onsdag 5 november 2008

ingen överskrift.

onsdagar brukar vara skit!
denna har varit dåligare än bara skit.
har varit på sjukt dåligt humör hela veckan..
och usch
men på fredag blire balders och hoppas att det blir kul iallafall.
och jag vet faktiskt inte varför denna dagen har varit skit.
kan säga att.. jag har foortfarande så himla många tankar och funderingar på hur allt egentligen ska vara.
just nu har allting blandats till sig och inget ligger där det ska vara.
och jag klarar inte av att sotera upp allting.
egentligen klarar inte jag av någonting
för jag har aldrig lärt mig det
för när något händer så flyr jag ... jag flyr ifrån allt negativt och börjar fokusera på det posetiva.
för det säger alla att man ska, men då får man inte känna på eller ta ansvar för vad man själv ställt till med.
men denna gången.. så ska inte jag fly. jag ska stå kvar....
stå kvar och försöka andas ..för den jag är lixom.
men det är svårt att andas när man känner att man kväver sig själv.

och ni som kanske inte vet vad detta handlar om ,
så kan det ju vara rätt svårt att förstå
men... shiet the same.

Inga kommentarer: