tisdag 4 november 2008

får bli en bild på dagens bästaste,eftersom att han gör mig glad.. varje dág:D
en helt vanlig.. tisdag
en kall tisdag.. jag fryser'
jag är så fruktansvärt trött och seg idag,
vaknade upp utav att min klocka stod på 08;00
och då hade jag missat bussen,men sen efter jag plattat håret
så gick jag ner och såg att klockan var 05;00 ..
usch.. kunde inte somna om så kollade på en film..
annars har dagen varit bra...
faktiskt bra!
dagens sötnos får bli jeff, för att han är sjukt undebar
och bäst och han skiner verkligen upp hela dagen.
har fortfarande inte fått min efterlängante studiomikrofon..
fan säger jag. får den förmodligen imorgon eller på torsdag
annars skapar jag panik.. och min panik är större än bara panik.
och imorgon fyller michelle år.
grattis till henne på sin 14;ons årsdag & hoppas att du får en bra dag.
kvällen kommer nog att bestå utav datorn, tv;n och sova!
fick huvudvärk för 10 minutersedan ;o
även ifall jag haft på mina glasögon för det mesta hela dagen.
imorgon har jag sovmorgon, lalalaal;*

bara för att du är det bästa jag vet så ska jag älska dig i oändlighet..

Inga kommentarer: