måndag 3 november 2008

I'm confused..


a guiding rain and autumn days
allting har varit dystert denna dagen.. ingen har gjort mig riktigt glad
eller ingen har ens gettt sig tanken på att ge mej en kram pga att jag är ledsen. En seg måndag med förvirrade tankar i huvudet och dom förvirrade tankarna .. gör ont. jag riktigt känner att det inte finns ngn utväg och jag riktigt känner hur det svider.. inombords.
húr mkt jag än tänker så finner jag inte svaren på hur jag ska göra.
eller på hur jag ska vara, eller endast på hur jag ska reda ut det här.
dagarna kommer bara att gå och gå och gå..
och rulla iväg fort!och jag kommer inte att reda ut detta själv.
det känns som om att jag har 4 val..
och jag kan helt enkelt inte bestämma mig.
utav vilket jag egentligen verkligen vill. jag säger åt mig själv att
* jag ska tänka igenom detta ordentligt innan jag gör något *
men... det är svårt att tänka när man känner en ledsen känsla
och när man inte har ngn smart hjärna till att tänka ?
livet är helt enkelt... för svårt
svårare än vad man nog egentligen trodde.
svårtsvårtsvårt.
hoppas ni haft en bättre dag och en bättre början på en ny vecka.
för mej började denna veckan inte bra!

Inga kommentarer: